Najnovšie články z našej dielne

Prihláste sa na odber článkov
Google Shopping

Ako optimalizovať kampane v Google Shopping

Google Shopping je ďalšia forma online reklamy v PPC, ktorá zobrazuje produkty vo výsledkoch vyhľadávania v Google. V porovnaní s inými typmi reklám,…
Čítať viac
správca

Ako zistíte, že správca vašich Facebook kampaní nie je seriózny

Pri manažovaní Facebook kampaní pre našich klientov sa stretávam s rôznym prístupom v prípade, keď preberám kampane od iného správcu. Vo väčšine prípadov…
Čítať viac
skóre relevancie

Skóre relevancie skončí, nahradia ho 3 nové metriky

V roku 2015 Facebook predstavil v Ads Manager užitočnú funkciu: skóre relevancie. Pokiaľ chcete na prvý pohľad vedieť, ako dobre vaša reklama rezonovala…
Čítať viac
optimalizácia rozpočtu

Facebook Ads: Od 9/2019 bude optimalizácia rozpočtu povinná. Čo to znamená?

Viac než rok dozadu Facebook spustil funkciu optimalizáciu rozpočtu (campaign budget optimization. Od 1. septembra to bude zásadná zmena, ktorá ovplyvní spôsob vytvárania…
Čítať viac

Dostávajte nové články na email: