Najnovšie články z našej dielne

Prihláste sa na odber článkov

Google uvádza nové rozšírenia o formulár pri reklamách vo vyhľadávacej sieti

Google Ads prichádza s novou formou rozšírenia reklám vo vyhľadávacej sieti, ktorá je už niekoľko  týždňov v testovaní. Ide o formulár v rozšíreniach,…
Čítať viac
Google Shopping

Ako optimalizovať kampane v Google Shopping

Google Shopping je ďalšia forma online reklamy v PPC, ktorá zobrazuje produkty vo výsledkoch vyhľadávania v Google. V porovnaní s inými typmi reklám,…
Čítať viac
správca

Ako zistíte, že správca vašich Facebook kampaní nie je seriózny

Pri manažovaní Facebook kampaní pre našich klientov sa stretávam s rôznym prístupom v prípade, keď preberám kampane od iného správcu. Vo väčšine prípadov…
Čítať viac
skóre relevancie

Skóre relevancie skončí, nahradia ho 3 nové metriky

V roku 2015 Facebook predstavil v Ads Manager užitočnú funkciu: skóre relevancie. Pokiaľ chcete na prvý pohľad vedieť, ako dobre vaša reklama rezonovala…
Čítať viac

Dostávajte nové články na email: