Články o marketingu
Využitie Google Merchant center dát pre rast biznisu
Google Merchant Center je nástroj od spoločnosti Google, ktorý umožňuje e-commerce podnikom nahrať produkty a informácie o skladoch, čím zvyšuje…
Server-side tracking pre Meta Ads cez Stape.io
Určiť účinnosť PPC kampaní je kľúčové pre úspech každej firmy, ktorá inzeruje v online priestore. V dnešnej dobe, keď nemôžeme…
Využitie Sitemapy na budovanie feedov pre DSA
V dnešnej rýchlo sa meniacej digitálnej dobe je kľúčové prispôsobiť sa k dynamike internetového prostredia. V tejto súvislosti majú dynamické…
Google Consent mode v2 – už sa mu nevyhnete
V uplynulom období došlo k viacerým zmenám v tom, ako platformy nakladajú s osobnými údajmi používateľov. Išlo hlavne o Consent…
Demand Gen v Google Ads – využite jej potenciál na maximum
V júni 2023 Google v reakcii na meniace sa správanie spotrebiteľov a trendy videoobsahu predstavil nový typ kampane na generovanie…
Čo je to CSS systém Googlu a aké sú jeho výhody a nevýhody
Téma CSS Google Nákupov predstavuje najväčšiu zmenu v Google Nákupoch za posledné roky. CSS systémy sa stali dôležitou súčasťou e-commerce…