Články o marketingu
Pomôžeme vám pochopiť a optimalizovať reklamu v sieti Google, na Facebooku a Instagrame, či dokonca vytvárať úspešné online stratégie.
Ako na FB CAPI aj bez programátora
Integrácia Facebook Conversion API je v súčasnosti dôležitou súčasťou merania výsledkov z reklamy na Facebooku. Doteraz bol na to vždy…
Šesť nástrojov, ktoré môžeme využívať namiesto FB Analyticsu
Od 1. júna 2021 už samostatný nástroj Facebook Analytics nie je viac k dispozícii. Spoločnosť Facebook sa rozhodla využívanie nástroja…
Gmail kampane končia, využite potenciál discovery kampaní
Kampane s reklamami v Gmaile sú od júla 2021 už len “na čítanie”. Znamená to, že inzerenti už viac nebudú môcť vytvárať nové Gmail kampane, ani vykonávať zmeny v existujúcich. Zmeny sa týkajú akýchkoľvek existujúcich reklám v Gmaile. Ak sa Gmail kampaní nechcete vzdať, presedlajte na discovery kampane. Umožňujú rozšíriť váš dosah z Gmailu aj na ďalšie platformy, ktoré vlastní Google.
Ako obnoviť vlastnícky prístup k FB stránke
Nespravované stránky na Facebooku spôsobujú majiteľom problémy. Viete ako si nárokovať takúto stránku a prevziať vlastníctvo ak k nej stratíte prístup alebo ju vytvoril niekto iný? Ak nechcete vytvárať úplne novú stránku, najlepšou voľbou je obnovenie vlastníctva.
Zmena modifikovanej voľnej zhody v Google Ads: Ako ovplyvní vaše kampane?
Google nedávno predstavil zmeny, ktoré sa od februára 2021 postupne zavádzajú v súvislosti s používaním modifikovanej voľnej zhody a frázovej…
Lokálne kampane v Google Ads – ako ich využiť naplno?
Existuje mylná predstava, že online marketing vo vyhľadávaní prináša výhody len spoločnostiam, ktoré sa snažia prilákať globálne publikum na internete.…