Prípadové štúdie

Zaujíma vás aké výsledky dosahujú naši klienti? Pripravili sme pre vás niekoľko zaujímavých prípadových štúdií. Získate vďaka nim prehľad o metódach našej práce.

BHcase.sk

BHcase je košická spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom príslušenstva pre mobilné telefóny, tablety, smart hodinky a ďalšie elektronické zariadenia. Bola založená Tomášom Lehockým v roku 2014 a odvtedy si získala stabilné postavenie na slovenskom trhu.

Coffeein.sk

COFFEEIN vznikol v roku 2011 ako e-shop s talianskou kávou. V káve sa neustále vzdelávali a získavali skúsenosti, až kým v roku 2015 otvorili vlastnú pražiareň kávy v Šahách. Dnes je COFFEEIN moderná treťovlnová pražiareň výberovej kávy.

Miadresses.sk

Projekt Miadresses sa jasne zameriava na ženské publikum predajom krásnych ženských šiat, ktoré tvoria jeho hlavný sortiment. Našou úlohou bolo pozdvihnúť PPC kampane na lepšiu úroveň, čo sa nám určite aj podarilo.

Ferex.sk

Spoločnosti FEREX sme vďaka strategickému prístupu dokázali vylepšiť propagáciu v online priestore s medziročným rastom viac ako 98 %, a zastabilizovali online marketing do tej úrovne, že klient aktuálne už expanduje na zahraničný trh.

Ramina.sk

Za uplynulé 4 roky spolupráce sa nám podarilo zabezpečiť klientovi kontinuálny rast vďaka komplexnému prístupu v marketingu pohľadom na jednotlivé kanály ale aj web ako hlavný predajný nástroj.

Primitivo.sk

Primitivo - potraviny s talianskymi produktmi spojené s vinotékou a kaviarničkou v jednom v Prešove, ktoré priniesli na trh produkty nie bežne dostupné v obchodoch a na našom trhu. Od začiatku otvorenia Primitiva mali zákazníci možnosť ochutnať vína, kávu a iné produkty z ponuky priamo na mieste.

Mistores.sk

Pri e-shope Mistores.sk sme realizovali postupné komplexné zastrešenie performance kanálov s ohľadom na dosahovanú návratnosť. Výsledkom bol až desaťnásobný nárast tržieb v prvom roku spolupráce a v ďalšom roku prekonanie magickej hranice 1 milión € v dosiahnutých tržbách.

Šperkovo.sk

Pri e-shope Šperkovo.sk sme realizovali komplexnú reštrukturalizáciu účtu, ktorej predchádzala dôkladná analýza všetkých súčastí. Výsledkom bolo výrazné navýšenie výnosov z Google Ads v Q4 z 4 736,92 € na 13 493,42 € a to dokonca pri omnoho vyššej návratnosti.

Bebee.sk

Počas spolupráce s online hračkárstvom Bebee.sk sme zvýšili výnosy nášho klienta celkovo o viac ako 150%. Podarilo sa nám v mimosezóne dosiahnúť ROAS 632% za prvé 3 mesiace. V konkrétnych číslach, nášmu klientovi sme zarobili za prvé 3 mesiace o 9848,47 eur viac ako za rovnaké obdobie uplynulého roka.