Výhradný zástupca značiek ako Tommy Hilfiger, G Star RAW, či Hilfiger Denim na Slovensku a v Česku, ktorý prevádzkuje aj outletový predaj. Pre tohto klienta realizujeme úspešné Adwords a Facebook kampane.

Po prebratí kampaní bol účet napriek profesionálnej správe nie v najlepšom stave.
Už po prvom mesiaci spolupráce, sme zaznamenali nárast konverzií o 700%.
Miera konverzie sa zvýšila takisto, a to celkovo o 33,59%.

Výzva

Preberali sme kampane od profesionálnej agentúry a čelili sme výzve dosiahnúť lepšie výsledky návratnosti z investície do reklamy. 

Riešenie

Pri tomto klientovi sme pri návrhu vychádzali z faktu značkového tovaru, čomu sme prispôsobili aj štruktúru kampaní. Návrh novej štruktúry kampaní a novej analýzy kľúčovej slov mal za cieľ zabezpečiť práve spomínanú väčšiu návratnosť prostriedkov investovaných do reklamy. Okrem samotnej zmeny prístupu pri tvorbe štruktúry kampaní sme museli zabojovať aj s blokovaním výrazov chránených ochrannou známkou, čo v úvode bránilo efektívne prevádzkovať reklamy v ideálnom tvare.

Výsledok

Už po prvom mesiaci chodu kampaní bolo zrejmé, že uvedené zmeny boli prínosom a posunuli eshop na historicky najlepšie čísla z pohľadu výnosov. Za toto sa do veľkej miery zaslúžili práve kampane na Googli. Za jeden mesiac sa nám podarilo zvýšiť počet objednávok z Adwords o neuveriteľných 750% a zvýšiť mieru konverzie o 33,59%.

+700% konverzie

+33,59% CR 

Nové prípadovky na mail:

Viac prípadových štúdií