Predajca tričiek, mikín a tielok s vlastnou motorkárskou tématikou. Pre tohto klienta sme realizovali Adwords kampane s budovaním prakticky od úplného základu.

Po prebratí kampaní nás čakala kompletná rekonštrukcia účtu.
Už po prvom mesiaci spolupráce, sme zaznamenali nárast konverzií o 262%.
Miera konverzie sa zvýšila takisto, a to celkovo o 33,59%.

Výzva

Prebrali sme kampane od klienta s tým, že si to spravoval sám a chcel by dosiahnuť lepšiu návratnosť a rast konverzií. Vzhľadom na veľmi špecifický tovar sme boli zo začiatku dosť skeptickí, no pustili sme sa do práce.

Riešenie

Kampane sme robili prakticky od nuly. Klient síce kampane predtým spravoval sám, no vzhľadom na náš spôsob práce a zaužívanú štruktúru, nebolo možné v týchto kampaniach pokračovať a tak sme volili reštrukturalizáciu a teda prakticky budovanie kampaní od nuly nanovo. Tak či onak, dáta ktoré sme mali k dispozícii z aktuálnych kampaní nám značne pomohli k budovaniu nových kampaní - vedieť kvalitu dopytov a ich výsledky je vždy veľkým prínosom. No samotný fakt týchto dát ešte nezabezpečí sám dobrý výsledok. Bolo teda potrebné vybudovať štruktúru úplne od nuly, spracovať kvalitne analýzu kľúčových slov, kvalitne spracovať reklamné kreatívy a rožírenia, nastavenie publík a spustiť kampane.

Výsledok

Výsledok nás doslova ohromil. Už po prvom mesiaci behu kampaní sme zaznamenali 262% nárast konverzií (predaj) a 815% nárast obratu.

+262% konverzie

+815% obrat

Nové prípadovky na mail:

Viac prípadových štúdií