Články o marketingu
Rozdiely a nezrovnalosti vo výsledkoch z Google Ads, Google Analytics a Meta Ads
Vyhodnocovanie efektívnosti reklám patrí k základným marketingovým činnostiam, kde analytické nástroje zohrávajú hlavnú rolu. Bežne sa pre vyhodnocovanie kampaní používajú…
Ako nám ChatGPT pomáha v PPC
Technológie umelej inteligencie sa posledné roky aktívne vyvíjajú a implementujú v mnohých odvetviach, najmä v online sfére. Algoritmy AI dnes…
Advantage+ Shopping na Facebooku – tvorba kampane a výhody
Každý rok sa reklamné platformy snažia zlepšiť nástroje a technológie pre inzerentov a prinášajú na trh novinky. V roku 2022…
RED GOAT: Merajte až 100% konverzií z vašich kampaní
Zhromažďovanie údajov o návštevníkoch webových stránok je rozhodujúce pre analýzu a zlepšovanie online obchodnej prítomnosti, oslovenie používateľov a ich premenu…
Zobrazovanie názvu stránky a ikony webu pre kvalitné zobrazenie v Googli
V roku 2022 priniesol Google viacero noviniek a aktualizácií v snahe vylepšiť užívateľské prostredie, urobiť vyhľadávanie viac intuitívnejším a atraktívnejším…
Najväčšie nástrahy Performance Max kampaní
Minulý rok v predvianočnom období uviedol Google do sveta nový typ kampane zameranej na výkonnosť. Odvtedy kampane testujeme, analyzujeme, skúšame…