Články o marketingu
7 dôvodov, prečo využívať brandové kampane vo vyhľadávaní v Google Adwords
Mnoho slovenských spoločností si myslí, že brandová kampaň vo vyhľadávaní (teda reklama zameraná na ich značku) je neefektívny a zbytočný…
Čo je skóre kvality a relevancie reklám a ako vám môže pomôcť?
Jedným z mnohých spôsobov, ktorými môžeme hodnotiť úspešnosť online reklamy, je hodnotenie kvality. Zjednodušene môžeme povedať, že tento indikátor hovorí…
Google znovu rozširuje reklamy a pridáva aj responzívny formát
Nie je to tak dávno (cca polovica roku 2016), čo Google do Adwords zaviedol nový, rozšírený formát reklám – tzv.…
Facebook Analytics – aké výhody poskytuje pre váš web?
V živote sú isté len dve veci. Prvou sú dane. Druhou zas nové funkcie na Facebooku. Pravidelne aj nepravidelne má…
Facebook: Ako znovu editovať príspevky priamo na Facebooku?
Nie je to tak dávno, ako Facebook zaviedol obmedzenie možnosti editácie príspevkov na Facebooku. Túto možnosť využívali najmä firmy za…
Optimálne nastavenie kampaní Google Ads
Pri nastavovaní kampaní Google Ads (predtým Google Adwords) sa môžete stretnúť s mnohými voľbami a mnohými možnosťami, ktoré môžu byť…