Služby PPC analýza Navrch

Etické zásady

Tešíme sa každému klientovi, ktorý chce s nami spolupracovať dlhodobo a férovo. Existujú ale aj prípady, kedy spoluprácu odmietame alebo naopak chceme, aby boli vopred stanovené určité etické zásady, ktorými sa v spolupráci riadime.

Spolupráca so štátom, politikmi, štátom dotované projekty

  1. Nepracujeme pre štát a štátne organizácie.
    V prípade že ste štátna organizácia alebo organizácia financovaná štátom, tak nás budete zbytočne kontaktovať. Spolupráca so štátom je pre nás neakceptovateľná.
  2. Nepracujeme pre politikov a politické strany.
    Rovnako ako pri práci pre štát je práca pre politikov a politické strany z etických dôvodov pre nás neakceptovateľná.
  3. Nepracujeme na projektoch dotovaných štátom alebo EÚ.
    Aj v prípade že ste súkromná firma a ide o projekt ktorý financujete cez štát alebo EÚ, takisto sa na nás radšej neobracajte.

Férové projekty, projekty podporujúce trh a spoločnosť, pozitívne referencie

  1. Len projekty nezavádzajúce spotrebiteľa.
    Stretávame sa s mnohými projektami a produktami, pričom v mnohých prípadoch sa jedná aj o produkty, kde výrobca zveličuje jeho funkcie a účinky. Hlavne ak sa jedná o segment zdravia, je to veľmi citlivá téma. Pokiaľ o vašom produkte tvrdíte niečo, čo sa nedá overiť, a nie je to podložené ani žiadnymi faktami.
  2. Len projekty podporujúce rozvoj trhu a spoločnosti.
    Odmietame podporovať naším časom a prácou projekty, ktoré ponúkajú služby, ktoré sú postavené na obchádzaní systémov, legislatívy, alebo iných subjektov na trhu. Cieľom podnikania by nemal byť len primitívny zisk, ale prosperita ako taká, a tú nedosiahneme vtedy, ak budeme podporovať projekty ktoré škodia trhu.
  3. S čistým štítom.
    V prípade že vaši zákazníci vás hodnotia zle, tak naše služby skutočne nepotrebujete a musíte skôr zapracovať na reputácii. Rovnako tak aj v prípade B2B vzťahov, ak máte každý rok novú firmu, lebo ste počuli že je to celkom zaujímavý šport, rovnako by to asi veľmi stabilne nefungovalo.

Obojstranná komunikácia, kompetencie a rešpekt

  1. Bez jednostrannej komunikácie.
    V našej firme sa snažíme o to, aby sme udržiavali komunikáciu na vysokej úrovni. Reagujeme rýchlo, úprimne, poctivo, v rámci našich znalostí a schopností. Od našich obchodných partnerov neočakávame vždy, aby robili presne to isté, no minimálne akokoľvek reagovať na naše návrhy, odporúčania či požiadavky považujeme za základ fungujúcej spolupráce.
  2. Chápanie kompetencií.
    Ak už spolupracujeme a platíte nás za naše služby, očakávame že budete rešpektovať naše kompetencie, a to za čo nás platíte nám plne zveríte a nebudete do toho počas vzájomnej spolupráce sami zasahovať.
  3. Vzájomný rešpekt.
    Pri spolupráci je veľmi dôležité, aby sme sa vzájomne rešpektovali. Veľmi si ceníme každého nášho klienta, no zároveň vyžadujeme, aby sa k nám choval férovo. Jednanie z pozície sily alebo akékoľvek arogantné správanie neakceptujeme. Našu prácu robíme radi a zodpovedne, no keďže pracujeme s peniazmi našich klientov, je dosť stresujúca aj bez toho, aby k tomu ešte niekto prikladal.